سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه یکی از پرمصرف ترین تجهیزات جهت انتقال سیم و کابل در کارخانجات، سوله ها، پاساژ ها و پارکینگ ها می باشد که معمولا از ورق گالوانیزه سرد ساخته می شود.

علت مصرف زیاد سینی کابل در این مکان ها راحتی دسترسی به کابلها در زمان نیاز به اضافه و یا کم کردن سیم ها و کابلهای داخل سینی برق می باشد و دیگر دلیل استفاده از آن سهولت و سرعت در زمان نصب سینی کابل می باشد.

داکت های پلاستیکی:

داکت های پلاستیکی برق را نیز میتوان هم خانواده سینی کابل برق دانست و در بعضی موارد به سینی برق داکت فلزی نیز می نامند.

 

شکل ظاهری:

سینی برق با محیط چهارگوشی که در داخل آن برای عبور سیم و کابل وجود دارد فضای مناسبی را ایجاد می کند

تا جدای از ایجاد فضای زیاد برای تعداد رشته کابل بیشتر باعث گردش هوای بیشتر جهت خنک تر شدن کابل ها و در نتیجه راندمان و آمپر کشی بهتر کابل ها می شود.

زیرا هرچه دمای سیم ها و کابل های برق پایین تر باشد میزان توان آمپر کشی آنها بیشتر می شود.

یکی از دلایل دیگر کمتر استفاده کردن از درب سینی کابل در اجرای سینی کابل همین اجازه دادن به عبور هوای بیشتر در کنار کابلهای داخل سینی برق می باشد.

 

سینی کابل گالوانیزه
سینی کابل گالوانیزه

دلیل دیگر استفاده از سینی برق:

یکی دیگر از دلایل استفاده از سینی برق عمر بالای آن می باشد زیرا سینی کابل از ورق گالوانیزه ساخته می شود و این نوع ورق مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد.

در مناطقی که میزان رطوبت هوا بیش از حد مجاز است از سینی کابل گالوانیزه گرم استفاده می کنند زیرا این نوع سینی برق مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی نسبت به سینی کابل گالوانیزه سرد دارد.

مجتمع صنعتی سهیل

مشخصات فنی سینی کابل گالوانیزه:

برای ساپورت و حفاظت ازسیم و کابل های برق،انتخاب عالی ترین روش جهت کابل کشی،تعمیرات و پشتیبانی احتمالی واستحکام بالا بردن بیشتر کارایی کابل ها،در راندمانهای انتقال انرژی استفاده از تجهیزی نظیر سینی کابل و نردبان کابل با توجه به قیمت سینی نردبان کابل مناسب می باشد.

 

سایز سینی کابل:

سینی کابل به طور معمول به عرض های 100، 150، 200، 250، 300، 400، 500، 600، 700 و 800 میلی متر تولید می شود

 

سینی کابل

 

مجتمع صنعتی سهیل
مجتمع صنعتی سهیل

Related Posts

ساپورت سقفي توسط راد تمام رزوه و يوچنل
کاهش هزینه‌ها با استفاده از سینی کابل
مشخصات عمومی سینی کابل
سینی کابل استیل