فروش انواع سینی کابل

فروش انواع سینی کابل

انواع سینی کابل:

انواع مختلفی از سینی کابل در موارد گوناگون استفاده می‌شوند.

 

سینی های کابل بدون پانچ:

سینی‌های کابلی که سطح زیرین آن‌ها کاملاً پوشیده است و دارای حفره نیست، از کابل‌ها بهتر محافظت می‌کنند ولی از طرف دیگر در محل‌هایی که کابل از سینی خارج و یا به آن وارد می‌شوند نیاز است که سینی برش داده شود و یا از اتصالات خاصی مثل کانال کابل(Cable Channel) استفاده شود.

 

سینی کابل بدون پانچ
سینی کابل بدون پانچ

سینی‌های کابل پانچ دار :

این نوع سینی دارای حفره‌هایی در سطح زیرین‌شان هستند که اجازه می‌دهند مقداری هوا در اطراف کابل‌ها در جریان باشد، در صورت وجود رطوبت، آب از این حفره‌‌ها خارج شوند و همچنین میزانی از گرد و غباری که در سینی کابل به مرور زمان جمع می‌شود از این حفره‌ها خارج می‌شوند.

برای خارج کردن کابل‌های نازک از این نوع سینی می‌توان از همین حفره‌ها استفاده کرد. حفره‌های کف این نوع سینی کابل می‌توانند به صورت شکاف و یا سوراخ‌‌های گرد یا لوبیایی پانچ شده‌ باشند.

 

 

سینی کابل پانچ دار
سینی کابل پانچ دار

 

نردبان‌های کابل و سینی‌های کابل می‌توانند روکش‌های محکمی (درب) داشته باشند تا کابل‌ها را از افتادن اجسام بر روی آن‌ها و همینطور از آب و گرد و غبار و پوسیدگی در امان نگه دارند.

 

سینی کابل با درب
سینی کابل با درب

فروش انواع سینی کابل

این روکش‌ها برای مصارفی که در مکان‌های رو‌باز و یا مکان‌های پر گرد و خاک قرار دارند باید به شکل شیروانی باشند، تا یخ، برف، گرد و خاک و یا اجسام بر روی روکش نمانند و به پایین بریزند.

فروش انواع سینی کابل

سینی‌های کابل سبک‌تر برای مصارفی که تعداد قابل توجهی کابل سبک استفاده شده‌اند، (مثل سیم‌های تلفن و یا کابل‌های شبکه‌های کامپیوتری) بسیار مناسب هستند.

این نوع سینی‌های کابل  می‌توانند از شبکه‌هایی از مفتول ساخته شوند، که به آن‌ها «سبد کابل» گفته می‌شود،

و یا از یک ستون(ریل) اصلی ساخته شوند که در دو طرف دارای میله‌هایی است که وزن کابل‌ها را از دو طرف تحمل کند.

در پروژه‌هایی که کابل‌‌های سنگین برقی که در سینی کابل قرار گرفته‌اند.

ممکن است لازم باشد که از بلوک‌های کمکی (Support Blocks) استفاده شود تا بین اجسام رسانا فاصله امنی ایجاد شود و در نتیجه از گرمایش بیش از حد سیم ها جلوگیری شود.

فروش انواع سینی کابل

برای اینکه سینی‌های کابل بتوانند وزن کابل‌ها را در تغییر اتفاع‌ها و تغییر مسیر‌هایی که در طول مسیر اتفاق می‌افتد، تحمل کند، اتصالات متعددی سازگار با هر نوع سینی ‌کابل وجود دارد.

زانویی‌های افقی (Horizontal Elbows) :

برای تغییر مسیر بدون تغییر سطح ارتفاع سینی‌های کابل استفاده می‌شود و معمولا در مدل‌های 30، 45 و 90 درجه ای ساخته می‌شوند.

زانوی 45 درجه
زانویی 45 درجه
زانویی 90 درجه
زانویی 90 درجه

زانویی‌‌های داخلی و خارجی (Inside and Outside Elbows) برای تغییر مسیر عمود بر سینی‌ کابل استفاده می‌شود.

فروش انواع سینی کابل

این اتصالات می‌توانند به شکل‌های مختلفی از قبیل ضربدری و Tشکل ساخته شوند.

برخی از تولید‌کنندگان این اتصالات زانویی‌های قابل تنظیم هم تولید می‌کنند که برای استفاده در مواقعی که مانعی سر راه است و یا مسیر کابل‌ها ناهمگون باشد، بسیار مناسب است.

 

 

انواع سینی کابل٬ تولید کننده سینی کابل٬ سینی کابل

Related Posts

سینی کابل
مزایای استفاده از سینی کابل
سینی کابل استیل
سینی کابل گالوانیزه رنگی